Όμιλος Φιλάθλων Χολαργού & Άρης Χολαργού

Holargos FC

Ζακύνθου & Φανερωμένης
Χολαργός , 15562

2106514734
fcholargos@gmail.com

Eυχαριστήρια επιστολή Μιχάλη Χρόνη στον Ο.Φ. Χολαργού

2017-03-15 11:59

Με αφορμή τη βράβευσή του, στην εκδήλωση της κοπής πίτας των τμημάτων υποδομής του Ο.Φ. Χολαργού, για την εισαγωγή του στο Πανεπιστήμιο, ο Μιχάλης Χρόνης έστειλε την παρακάτω ευχαριστήρια επιστολή:

"Επιθυμώ να ευχαριστήσω θερμά όλους τους παράγοντες του σωματείου του Ο.Φ. ΧΟΛΑΡΓΟΥ, με αφορμή την τιμή που μου κάνει βραβεύοντάς με για την επιτυχή ένταξή μου στο τμήμα Νομικής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης. Λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων με τα μαθήματα της σχολής, αδυνατώ να παρεβρεθώ στην προγραμματισμένη εκδήλωση και για τον λόγο αυτό θα ήθελα έστω και εγγράφως να αποδόσω τις δέουσες ευχαριστίες σε όλα τα μέλη του συλλόγου.

Ο Ο.Φ.ΧΟΛΑΡΓΟΥ αποτέλεσε για εμένα κάτι παραπάνω από μια ποδοσφαιρική ομάδα και συνέβαλε τα μέγιστα ακόμη και στην διάπλαση του χαρακτήρα μου. Για περισσότερο από 3 χρόνια το θεωρούσα δεύτερο σπίτι μου, και είχα την τύχη και την τιμή να συνεργαστώ με προπονητές που καθένας τους άφησε το δικό του στοιχείο στην ποδοσφαιρική μου προσωπικότητα και με βελτίωσαν, όχι μόνο ως αθλητή, αλλά και ως άνθρωπο. Η αγάπη και το μεράκι των παραγόντων για την ομάδα με έκανε να προσπαθώ διαρκώς να βελτιώνομαι.

 Όταν δε, έφτασε η κρίσιμη χρονιά για της πανελλήνιες εξετάσεις, η ομάδα κατανόησε τις προτεραιότητες που έθετα, διακόπτοντας ο ίδιος τις αθλητικές μου δραστηριότητες, και με στήριξε σε αυτόν τον δύσκολο αγώνα μου. Και αξίζει να σημειωθεί το παραπάνω, διότι λίγοι πια αθλητικοί σύλλογοι προβαίνουν στην ιεράρχιση και στην διάκριση μεταξύ εκπαίδευσης και αθλητισμού, παιδείας και ψυχαγωγίας. Και γι΄ αυτό και μόνο αξίζουν στο σωματείο του Ο.Φ. ΧΟΛΑΡΓΟΥ οι μεγαλύτερες τιμές που μπορεί να αποδόσει ένας νεαρός αθλητής.

Ακόμη κι αν περάσουν τα χρόνια και ακόμη κι αν πάψω την ενεργή ενασχόλησή μου με το ποδόσφαιρο, ουδέποτε θα λησμονήσω αυτή την ομάδα-οικογένεια του Ο.Φ. ΧΟΛΑΡΓΟΥ, η οποία μου προσέφερε όσα λίγοι μέχρι τώρα μου έχουν προσφέρει.

Με εκτίμηση,

Μιχάλης Χρόνης"

Σ' ευχαριστούμε Μιχάλη, μας αποδεικνύεις ότι αθλητισμός και διάβασμα συνδυάζονται άψογα!!!